Home

Je moet de kosmos een beetje laten weten wat je nou eigenlijk wilt, zo in het leven. Zeggen ze. En ook al weet ik van een hoop dingen helemaal niet precies wat ik nou eigenlijk wil, van een ding ben ik heel zeker: ik wil tekenen. Want als ik dat zit te doen, valt alles ineens weg en voel ik me heel blij. En het schijnt dat dat nogal een indicator van geluk is. En als je dan zelf kleine stapjes zet, babystapjes, gewoon maar doen, dan schijn je je over de grote loop der dingen verder geen zorgen te hoeven maken. Dat komt dan allemaal wel in orde. Zeggen ze.

Dus deze week heb ik het maar officieel gemeld op twitter: ik ga het jaar 2015 gebruiken om veel te tekenen. Zodat ik aan het eind van dit jaar een eigen expositie in kan richten. Gelukkig volgt de kosmos iedereen terug. Dat komt dus verder allemaal dik voor mekaar. Hoef ik nu alleen nog maar te gaan zitten tekenen. Pompiedom.

roodborst tekening drawing Dymph van der Gunkraai tekening drawing Dymph van der Gunmus sparrow tekening drawing Dymph van der Gun

13 thoughts on “Kijk, kosmos. Dit, dus.

reageer

