Home

Voor 2015 wens ik mij een jaar vol licht en lucht. Om me heen kijken en het licht zien, ademhalen en lucht voelen stromen. Het lijken misschien vage termen, lieve lezer, maar ze zijn voor mij heel concreet. Soms kijk ik om me heen en zie ik het licht even niet meer, voel ik de lucht even niet meer. Want dan heb ik de dingen te compact laten worden, te dicht opeen, te zwaar, dan zit er even geen ruimte meer tussen. Van binnen. Als ik in balans ben, verdwijnt dat vanzelf weer. Dan zie en voel ik de ruimte weer; het licht, de lucht.

Dat wens ik mijzelf dus voor 2015. In balans, met beide benen op de aarde en met van binnen een warm hart.

Ik wil dit jaar samen zijn met mijn wonderbaarlijke kinderen, met mijn man, met vrienden. Ik wil genieten van de natuur. Ik wil tekenen, tekenen, tekenen. Ik wil mediteren, bloggen, tuinieren, eten koken, glimlachen. Ik wil graag lekker slapen. En vaak in bad.

Zo, kosmos, daar heb je mijn verlangens. Doe ermee wat je wilt. Ik wens je een prachtig 2015, lezer. Fijn om je hier te zien!

tekening Dymph van der Gun

11 thoughts on “Beide benen en een warm hart in 2015

  1. Ik gun je van harte dat al je wensen voor 2015 in vervulling gaan. En ik wens zelf voor 2015 nog veel mooie Dymph-berichten om even bij adem te halen in dit drukke bestaan.

    Geniet, dan geniet ik mee.
    Gerda

  2. Ohja. Mooie wensen Dymph, ik gun ze je zo. EN ze komen ook vast, het licht is alweer onderweg, en lucht moet je ook letterlijk pakken hè. Naar buiten. Dat omschrijf je mooi: de dingen compact laten worden, dat kan ik ook heel goed. En dan krijg ik een migraine aanval zodat ik weer even diep kan ademhalen en in een ander ritme kom. 😉
    Op een luchtig, licht en liefdevol 2015! XX!

  3. Oh man… Wat kun je je dan benauwd voelen, gevangen voelen zitten.
    Lijkt me een heel mooie wens voor jezelf: niets onbereikbaars of te groot of te moeilijk om te kúnnen verwezenlijken (in ’n jaar tijd), maar wél iets wat jou iedere dag weer beter kan doen voelen, kan helpen in die zin. Ik zeg: proost!

  4. Wat kan jij de dingen mooi verwoorden! Op deze donkere dag en de dingen die in de wereld op dit moment gebeuren tovert jouw verhaaltje wel een glimlach om mijn mond. Ik hoop voor jou dat alle ” ik willetjes ” veelvuldig zullen uitkomen in 2015 en alle jaren daarna! En blijf vooral veel tekenen! Wie wordt er nu niet vrolijk van jouw tekeningen 🙂

reageer

