Home

Elke dag een tekening Dymph van der Gun A drawing a day

Ik heb alle beschuiten met muisjes zelf opgegeten. 

Het is bijna helemaal rond, oranje met witte stippen, heeft roze wangetjes en is gek op melk. Het is een meisje, heet Wiep en het is mijn kersverse dochter.

Ik zag de afgelopen weken het ziekenhuis van binnen en daarna een lange kraamweek vooral het voeteneinde van mijn bed.

Toen ik drie jaar geleden mijn zoon kreeg, heb ik hem door ziekte en nasleep niet gezien maar nu is hij er dan toch echt: De Roze Wolk!

Ze is pas 1 week en 4 dagen en ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ze er ooit niet was.

En verder? Ik zal je de details besparen, maar de borstkolf gebruik je in de kraamweek als je borsten dreigen te ontploffen. En dat is best eng.

14 thoughts on “Babyweek 2

  1. Als je in het onderwijs werkt met 90% dames, dan is het niet gek dat je precies weet wat een borstkolf is. En waarom je op bepaalde tijden bepaalde ruimtes niet mag betreden. *zuur gezicht*

reageer

