Home

A drawing a day Elke dag een tekening Dymph van der GunWeek 41, of: wachten op een baby

De uitgerekende datum kwam… en ging voorbij. 

Vandaag kreeg ik -alweer!- van een lieve vriendin een doos vol babykleertjes. En zo mooi! Smaakvol en gedragen met liefde, dat voel je. Dank jullie wel. Het vergaat me met dit meisje net als de vorige keer met Zoon: ik hoef helemaal geen kleertjes te kopen. Wat voel ik me rijk!

Ze zeggen toch dat je gewoon bezig moet blijven in de laatste dagen voor de bevalling? Nou, dat doen Man dan ook. Hij heeft vakantie en doet afwasjes, zuigt stof, poetst de badkamer, doet boodschappen en zorgt voor Zoon. ❤ ❤ ❤

Ik draai ’s ochtends een wasmachine of – zoals vandaag- knip het haar van zoon. (Was ik altijd al zo verliefd op dat kind, of zijn het de hormonen?)

’s Middags lig ik lekker op bed. (Met co-sleeper voor de baby: nu extra knus!)

Wat kun je anders dan wachten op zo’n nieuw babymens? 

 

reageer

