Home

Ben jij zwanger of wil je zwanger worden? Kan ik jou hier dan blij mee maken? Ik kreeg deze notitieboeken van Pauline Oud gratis (van mijn ziektekostenverzekeraar) maar gebruik ze zelf niet. Laat een reactie achter onder dit bericht, dan verloot ik het setje boeken volgende week. Kan natuurlijk ook als je er iemand anders blij mee wilt maken!

IMG_2404

Mijn 9 maanden dagboek, Kraambezoekboek, Baby’s eerste jaar (Pauline Oud)

IMG_2406

Mijn 9 maanden dagboek

IMG_2407

Kraambezoekboek

IMG_2408

Baby’s eerste jaar

IMG_2410

Mijn 9 maanden dagboek, Kraambezoekboek, Baby’s eerste jaar (Pauline Oud)

.
*** Oja, en zegt het voort, natuurlijk. Share-knopjes genoeg hieronder. ***

***Edit: ik heb inmiddels iemand blij kunnen maken met de boeken.***

reageer

