Home

Dit is een quiz en er zijn leuke prijzen te winnen. Als je tekeningen van mijn hand tenminste leuk vindt. De quiz gaat helemaal over mij. Dat klinkt heel megalomaan en dat klopt want dat is een blog nou eenmaal ook. Bovendien heb ik altijd al eens het exclusieve onderwerp van een quiz willen zijn. Zo zie je maar dat al je dromen uit kunnen komen, geen berg te hoog, dit is de eerste dag van de rest… enzovoort.

Goed, vraag 1 dus.

Vraag 1 (daar heb je hem al).
Als het aan haar lag, bestond Dymphs dieet tegenwoordig geheel uit natuurtroebel appelsap en drop. Waarom?

a. Dymph is biologische boer
b. Dymph kan niet kauwen
c. Dymph is zwanger

Vraag 2.
Dymph heeft te maken met lokaal verhoogde gravitatieniveaus. Dat betekent dat ze alles laat vallen en veel struikelt. Hoezo dan?

a. Dymph heeft een bril nodig
b. Dymph vindt de vloer lief
c. Dymph is zwanger

Vraag 3.
Dymph weet precies hoe de toiletpot in haar huis er van heel dichtbij uitziet. Hoe komt dat?

a. Bespaar me de details
b. Had je me deze details niet kunnen besparen
c. Dymph is zwanger

Vraag 4.
Dymph gaat elke avond om 21.00 uur slapen. WTF?

a. Dan hoeft ze de telefoon niet meer op te nemen
b. Dan hoeft ze tenminste niet met haar man op de bank te zitten
c. Dymph is zwanger

Vraag 5 ben ik vergeten.

Ik verloot 5 tekeningen onder alle goede inzendingen die ik binnen een week in mijn reactiebox aantref. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd (dat heb ik altijd al eens op willen schrijven). Doe mee! Exclusief! Mis niks! Zonder parabenen! Nu nog voordeliger! Gratis! (Vetgedrukte slogans met uitroeptekens op aanraden van de marketingafdeling.)

Dymph van der Gun

9 thoughts on “Quiz

  1. Van harte Dymph, en je moet maar zo denken: Liefde voor drop zit Nederlanders toch al wel in het bloed. Als je wat laat vallen dat breekt brengt dat geluk zeggen ze. Misselijkheid gaat vrij snel over, je kind pas als het op school zit en dan elk jaar een keer…en dan ben je apetrots. Tja, en om 21 uur naar bed….er is toch niets fatsoenlijks meer op televisie.

    Van harte gefeliciteerd!!!!!

reageer

