Home

Wij gaan verhuizen! Pompiedompiedom. En voordat ik daarover poog los te barsten in stukjes vol literair taalgebruik, diepgaande gedachtenkronkels en poetische metaforen, wat schrijft die Dymph toch altijd mooi op haar weblog en dan die foto’s erbij ik ben er gewoon ontroerd van, eerst even het volgende. Zeer praktisch.

te huur Hengemunde 27 Leuth

Foto van Funda. Klik op de dakkapel voor meer foto’s.

.
Te huur: huis
Dit huis is vanaf half januari 2014 te huur in Leuth. Het is een fijne eengezinswoning met tuin op de zon. Het huis staat te koop en wij huren het nu nog van de verkopers. We willen twee maanden eerder weg dan we hebben afgesproken (want joepie, we hebben een huis gekocht!), dus wie neemt de huur van ons over per half januari? Het huis is fijn en comfortabel, met een speeltuin voor de deur en een supermarkt om de hoek. Nijmegen ligt op 15 autominuten en is goed bereikbaar per bus, niks dan polders en akkers rondom plus natuurgebied de Millingerwaard op fietsafstand. En, niet onbelangrijk: aan twee kanten heeeeel lieve buren! Kijk maar eens op Funda.

te huur hengemunde 27 Leuthe

Foto van Funda. Klik op het gras voor meer.

.
Gratis af te halen: stoelen
Voorts! Gratis af te halen bij ons in Leuth, zo’n 10 kilometer ten oosten van Nijmegen: vier eetkamerstoelen. Hieronder te zien in mijn vorige huis. De rugleuningen moeten hier en daar wel even weer goed vastgeschroefd worden aan de buizen. Ik heb ze ooit zelf bekleed met dik donkerblauw linnen: heel gemakkelijk met een nietpistool en een paar rechte lijnen op de naaimasjien. En daar ben ik heus een mompel mee, dus dat kun je zelf ook makkelijk. Wie maak ik er blij mee?

***Edit 21 december: de stoelen zijn inmiddels afgehaald door een nieuwe eigenaar.***

eetkamerstoelen gratis af te halen

Eetkamerstoelen. Hier in mijn vorige huis. Wie ze mooi vindt, mag ze hebben.

.
Te koop: winterbanden
O ja en als ik dan toch met aanbiedingen strooi: We hebben ook nog vier winterbanden ter overname. Zonder velg. Wat zullen we doen? 90 euro voor vier? Continental – ContiWinterContact – TS800 – 185/70 R 14 88T. Er is twee winters op gereden, en het profiel is nog zo’n 6 mm diep. De banden liggen netjes opgestapeld in onze garage, en die ziet er NIET zo glimmend uit als hieronder. Dit is een foto van de producent.

 Continental ContiWinterContact - TS800 - 185/70 R 14 88T

Interesse? Klik op de band voor meer info.

.
Kortom: tweet, like, link en zegt het voort!
Zo, dan ga ik nu slapen. En daarna weer diepzinnige stukje tikken. Je hoort nog van mij.

8 thoughts on “Gratis af te halen / te huur / te koop

  1. Dat is inderdaad wel heel andere koek als dat we van jou stukjes gewend zijn. 😉
    Ik ga je helaas niet los maken.
    Heel veel succes met alles wat er nog geregeld moet worden.
    Liefs, Pauline

reageer

