Home

Ik wil alleen nog maar tekenen.

tekening kat

Oostindische inkt, 15 x 15 cm.

.
En met Zoon spelen, natuurlijk, en warme kopjes thee drinken en knuffelen met Man en in bad liggen en naar het gras luisteren en aan mijn schapenvacht voelen en onder een boom zitten en bloemen kweken in de tuin, om precies te zijn, maar toch. Je snapt wel wat ik bedoel.

Ik wil alleen nog maar tekenen.

kat tekening

Oostindische inkt, 15 x 15 cm.

cat drawing tekening kat

Oostindische inkt, 15 x 15 cm.

11 thoughts on “Ik wil alleen nog maar tekenen

  1. Wauw, Dymph, mooie poezen!

    Enne… Dat gevoel heb ik ook wel eens, dat je alleen nog maar wilt ‘maken’. Heerlijk, die vibe!

    Groetjes, Annelies
    (Ooit redactiecollega bij Studio Maan 😉 )

  2. oeh jong, nou maak ik me dan toch een beetje zorgen dat het werken niet zo goed bevalt
    Maar het is me ook wel een lijstje fijne dingen dat je daar op somt.

    Die olifanten en kamelen stonden lekker buiten in de wei, heel rustig, niks geen ge ren en gevlieg. Maar wel heel indrukwekkend voor Kleine Man.

reageer

