Home

Ik ben jarig vandaag. Vanochtend verscheen er op bed een dienblad voor mijn neus met  24 piepkleine ovencroissantjes en een bakje met gesmolten, donkere chocola om de croissantjes in te dopen. Kaarsjes, koffie, sap en een cadeautje. O, en het kleine mannetje lag nog even te pitten. Die hebben we na het bedontbijt uit zijn bedje gevist. Hij kreeg het laatste minicroissantje en heeft zijn best gedaan de kruimels op het bord te laten liggen. Er hangen slingers beneden. Vanmiddag komt mijn liefste vriendinnetje uit het noorden. Morgen is er feest. Ik ben vandaag 40 geworden en ik voel mij heel, heel blij.

En verder vandaag? Het is de eerste dag van onze 4 weken zomervakantie. En ook vandaag: mijn nieuwe website is in de lucht. Het leven, mensen, dat is zo gek nog niet.

Ik wens u.
En ook.

Liefs, Dymph

Schilderij Dymph
18 thoughts on “Jarig

  1. Gefeliciteerd! En prachtige nieuwe site. Vooral de roze linkjes nodigen heel erg uit om door te klikken. En ‘kan ik u ergens blij mee maken?’ geeft mij vandaag al een grote glimlach 🙂

  2. oei, oei, mini croissantjes met chocolade, dat klinkt wel als een heel goed begin van je verjaardag!
    Van harte gefeliciteerd. Ook met je nieuwe site, die ziet er ook super uit.

  3. Nou, da’s een felicitatie waard. 40 !!!!!!!!!!!!!
    Gaat wel hard hoor. Hoop dat je een leuke verjaardag vandag en morgen hebt en vanaf nu blijf ik je weer volgen op je blogs.
    Ik heb me al aangemeld.
    Doeg, liefs Corrie

reageer

