Home

129 Op zondagochtend weer op pad met mijn lievelingsrugzakje. De Millingerwaard is een natuurgebied in de polder waar wij wonen. Als je er zondagochtend vroeg in loopt en er weer uit stapt voordat de zondagshordes arriveren, heb je alle drijvende vogelnesten voor jezelf. En alle wilgen. Paardebloemzaadjes. Zonnestralen. En het zand bij de rivier. Magisch, dat.130
132
131

O, en dan ’s middags met een vriend en vriendin van Man in de tuin in de zon zitten en over motoren praten. Om de boel een beetje te compenseren, als het ware. (Zij met z’n allen, dan, he? Ik legde mij toe op dreumesgesprekken over ‘sjippen en appelfap’.) En ook nog samen lunchen. En avondeten. Rijkdom, dat.

O, en ’s avonds was ik boos op Man. Dat u niet denkt dat ik perfect ben.

4 thoughts on “Bloemen, broembroem, gebrom

    • Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah… Zucht. Heel graag.
      Onze zomervakantie staat elders gepland, maar een lang weekend kamperen op Vlieland komt ZEKER nog deze zomer!

reageer

