Home

Ik ben nooit ziek. Okee, ik heb eens in de 40 jaar een levensbedreigende ziekte waar je snel van geneest en langzaam van herstelt en verder eens in de 3 jaar griep. En dat is echt snoeiweinig, want als ik de hele wereld om me heen moet geloven, heeft iedereen minstens 6 keer per jaar een vorm van snotterverkoudheid, keelontsteking, buikvirusgedoetjes of algehele snotter-, koorts- en hoestmalaise. Dat is dus 18 keer in de tijd dat ik die ene griep heb.

Ik ben dan ook heel verbaasd, als ik ziek ben.

Huh?

115

9 thoughts on “Ik ben verbaasd

  1. Ssjt, jinx het niet! Mijn beste vriend riep dat ook altijd, maar sinds zijn dochter een jaar is en volop naar het kvd gaat, lijkt hij alle griepjes die hij oversloeg in sneltreinvaart in te halen. Hij is, zacht gezegd, ook verbaasd. Ik hoop voor jou dat het bij dat bijna nooit ziek zijn blijft.

reageer

