Home

97

21/03/13 Vandaag wil ik even mijn zegeningen tellen. Het kan in mij zo’n draaikolk zijn dat ik ze snel uit het oog verlies, maar vandaag voel ik ze echt. De vader van mijn kind (en is ook mijn lief) is zooooooo’n fijne papa! Goed nieuws van gister maakt mij vandaag ook blij. Vanochtend zomaar een superlief kaartje in de bus met een hart onder de riem. Engelen zijn overal… Synchroniciteit. Je krijgt altijd wat je nodig hebt. Goed kijken! De eksters repareren het oude nest in de wilg en er zitten koolmezen in de nestkast. Joepie! 

2 thoughts on “…and counting

reageer

