Home

Hij was mooi, de afgelopen week. Het verhaal dat ik al zo lang wilde vertellen staat eindelijk op het blog en er stuiterden allemaal fijne dingen voorbij. Het vel zat me lekker om het lijf, kleine pijntjes en al, en dat vond mijn ziel dan ook weer goed voelen. En al zegeningen tellend kwam ik terecht op Count Your Blessings. En in navolging van Miekuh zet ik die van mij in mijn opschrijfboekje. En verdraaid, alweer een zegening: ik zit eindelijk weer eens met de inkt en de kroontjespen aan de tafel, puntje van de tong uit mijn mond. Zo blijf ik tellen.

85

Op de foto: 25 januari 2012 • COUNT YOUR BLESSINGS • De sneeuw is blijven liggen! Genieten. • Goed nieuws: een dierbaar mens van mij is weer zwanger. Haar kinderen maken de wereld mooier. Welkom! • Ik heb weer reiki gegeven. Wat was het lang geleden en wat voelde het goed! • We hebben een nieuwe draagzak. Perfecte aanvulling op de draagdoek, nu Zoon groter wordt. Wat voelt het toch lekker, je kind op je lijf! (Plus über-cute beenwarmers) • Tuinvogeltelling • OEH, WAT LEKKER: dag naar het museum, biologische verse zalm, Grimbergen dubbel • Ik heb leuk werk! Fijne klussen, werkt lekker.

4 thoughts on “Shotje positiviteit

  1. Heerlijk, zoveel dingen om van te genieten.
    Mooi dat Reiki geven er ook bij staat. Ik heb al een jaar geleden m’n tweede inwijding gekregen, maar op een of andere manier kom ik er niet aan toe om mensen aan te bieden ze te behandelen, of überhaupt te vertellen dat ik Reiki zou kunnen geven. Tot nu toe krijgen vooral Kleine Man en Meis zo nu en dan een portie. Maar zo fijn om te kunnen doen.

    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs, Pauline

reageer

