Home

Ik wilde u een verhaal vertellen, weet u nog? Het duurde lang voor ik er de juiste maat voor had gevonden en de goede vorm. Het duurde een hele tijd voordat alle woorden mijn kant op waren gezweefd en ik ze één voor één beet kon pakken om ze op hun goede plek te leggen in de zinnen en alineas. Nu is het verhaal klaar. Morgen leest u hier het eerste deel.

Ondertussen zijn Man en Zoon op pad geweest. Zijn voeten zijn wat me het meest ontroert en raakt aan Zoon. Wat ik het allermooiste aan hem vindt. Ze zeggen dat je elkaar herkent, aan lichaamsdelen die je zo raken. Dat je dat in vorige levens hebt afgesproken, om je pad in dit leven weer samen te kunnen vervolgen. Wat een mooie gedachte. Stap maar veilig kind, met die voeten. Laat je dragen door de aarde. En hou je vaders hand vast.

79

One thought on “Het laatste stukje ondertussen

reageer

