Home

blogboostDag zes van december Blogboost-maand en ik heb een… tja, een wat eigenlijk? Ik heb een hele stapel onderwerpen waar ik nog iets over kwijt wil, van levensbedreigende persoonlijke drama’s tot aan kekke tips en tricks op het wereldwijde web, maar ik ehm… niet boos worden… heb niet zo’n zin om te schrijven. Is dat dan een writers block? Of ben ik gewoon lui? Of is een heule Blogboost te veel hooi op mijn wereldwijde vorkje? Feit blijft dat ik dan de afgelopen twee uur in plaats van achter de laptop dingen uit te zitten stellen en te tikken en dan weer te wissen en mindless te surfen, beter met een boek in mijn bed had kunnen liggen. Of zitten tekenen. Doe ik veel te weinig. Of knuffelen met een door mij aan te wijzen vrijwilliger. Al die dingen doen minder zeer aan je hoofd dan mindless op de computer. Dus! Mensen. Bij deze hoort u nog net het dichtklappen van mijn laptop en het wegstervende geluid van mijn voetstappen op de trap. Op weg naar mijn warme bedje en een boek.

Een hele maand blogboost.
Pfff, wie verzint er zoiets.

3 thoughts on “Wie verzint er zoiets

  1. Ja, jij dus he. En als mijn grote inspirator ga je dit natuurlijk wel doorzetten. Wie A zegt, enzo. Morgen weer met frisse moed! 🙂 Overigens had ik gisteren ineens inspiratie voor 2 stukjes, dus vandaag was ik blogvrij. Zo kan het ook..

reageer

