Home

blogboostDinsdagmiddag is mijn vrije middag. Meestal fiets ik dan even naar de rivier, maar dat kan nu echt niet meer, met dat haar van mij. Dus als u mij vanmiddag zoekt, dan zit ik bij de kapper in de stad. Oh, en even bij de esoterische boekhandel. En als ik dan toch in die straat ben, ook even bij de kunstenaarsbenodigdhedenwinkel. En ik koop een mooi vest vandaag, voor over mijn blauwe jurkje. Hebben we kerstgewijs ook weer iets om mee voor de dag te komen. En omdat ik daarvan natuurlijk ontzettend bij zal moeten komen, ga ik ook even voor een kopje koffie naar Lux. Met taart en appelsap. (Fjieuw, dat scheelt.)

En omdat ik mezelf ken en de stad tegen die tijd zeker weer vierkant op me af zal komen, zintuigelijks, zet ik nu de computer vast uit. Eet ik een boterham met zoon en maak ik een ommetje in de weilanden. Kan ik er daarna extra van genieten, van die stad.

Ik kom eraan, kapper. Poets uw spiegel maar vast op.

42

6 thoughts on “Dinsdagmiddag

reageer

