Home

In december 2012 verschijnt er elke dag een logje op haal adem. glimlach. Omdat het zo fijn is als het schrijven gaat stromen, omdat ik nog zoveel te vertellen heb en omdat het eind van een bijzonder jaar gevierd mag worden met een stroomversnelling aan kabbel, bruis en kolk. Kom dus elke dag meespetteren, of beter nog: doe mee op je eigen blog. Waag een duik en drop je link in de reactiebox. Wie weet wat er allemaal op komt borrelen? December: maand van de blogboost!

Wie doen er ook mee? Esther Donkers, aandewaterkant, Nettie Boogaard, Tom Offringa en, vanaf 16 december, Puck.

28

 

15 thoughts on “December: maand van de blogboost

  1. Het borrelen op de foto’s doet me meer denken aan het borrelen in de zomer dan in de winter. Een winterslaap is in december meer van toepassing voor mij.

    • Zie het maar als fris winterzonnetje.
      En trouwens, jij kunt helemaal niet in winterslaap, want jij houdt van vroeg donker met gordijnen dicht en kaarsjes aan! (Tenzij je een andere Tineke bent dan ik denk…)

  2. Pingback: De dag dat alles kunst is | haal adem. glimlach.

  3. Pingback: Keak-a-boogie | haal adem. glimlach.

  4. Ik doe ook mee!
    Mag ik nog, voor de tweede helft van de maand?
    Dan beloof ik dat ik, als ware ‘Spuit Elf’ en laatkomer, tot diep in maart mensen een Gelukkig Nieuwjaar zal wensen.

reageer

