Home

Hier ben ik Dymph. Net als in het echte leven. Zonder het zorgvuldig vormgegeven pseudoniempersonage van het vorige blog. Nog steeds met een privacybuffertje hier en daar, want gezichten en namen laat ik bij de mensen van wie ze zijn. Maar echter dan voorheen. Minder gedoseerd.

Ze zeggen dat meisjes een blog beginnen omdat ze een vriendje willen. En dat is natuurlijk hartstikke waar. Mij is dat dan ook goed gelukt. Op het vorige blog rolde er op een goede dag een mail van een stille lezer in mijn mailbox. Nu is die stille lezer mijn liefste lief. We hebben drie jaar verkering (joepie, gelukt) en sinds een jaar een gezamenlijk huishouden en een prachtig, krachtig, zacht en wijs wonder van een kind. Mijn lief is me uit Groningen komen ophalen en heeft me met beide voeten bij Nijmegen in de Ooijpolder geplant. Hier zit ik dan te schrijven, met de rivier vlakbij, met overal wilgen die ruisen in de wind en met die stad met de grote brug binnen handbereik.

Onze zoon slaapt. Er is weinig tijd voor schrijven met een klein kind en een structureel slaaptekort, en toch stak het verlangen naar een blog weer de kop op. Voorheen was ik Impa, en nu ben ik Dymph. Welkom hier.

22 thoughts on “Bloggen

  1. Heel fijn om ’s ochtends eerst eens even te kijken wat er op je blog staat. Ik heb al die jaren ‘ochtends eerst om 8 uur op je blog gekeken en gehoopt dat er een leuk stukje op zou staan voordat ik mijn mail op mijn werk ging openen. Ben blij dat je weer in de lucht bent.

  2. Lieve Impa,
    Het kon niet uitblijven maar wat ben ik blij dat ik in jou geval gelijk heb gekregen. De rest van de wereld heeft recht op jouw gedachtengoed. Welkom terug op internet en verras me….verblijd me…verwonder me en voed me op.

  3. Lieve Dymph, leuk om je te lezen. In de lente wandelde ik nog in de Ooijpolder. De volgende keer kom ik voor koffie en een praatje. Hangen m’n koeien nog aan je muur? Liefs Harold

  4. Welkom terug en fijn dat we weer mogen genieten van je blogs! Verrassend dat je vanuit het noorden naar het rivierengebied bent getrokken, en misschien ook niet (volg je hart enzo ;-)). Tot gauw en liefs, Nancy

reageer

